Bakan Işıkhan, Mardin’de Bayramlaşma Programına Katıldı
Bakan Işıkhan, Mardin’de Bayramlaşma Programına Katıldı
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, AK Parti Mardin İl Başkanlığınca Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen programda partililerle bayramlaştı.
Çeşitli temaslarda bulunmak üzere Mardin'e giden Bakan Işıkhan, AK Parti İl Başkanlığı tarafından merkez Artuklu ilçesindeki Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlenen programa katıldı.
AK Parti Mardin Milletvekili Muhammed Adak ve AK Parti İl Başkanı Vahap Alma tarafından karşılanan Işıkhan, partililerin Kurban Bayramı’nı tebrik etti.
Ankara,Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı
belediye365.com
Başkan Vekili Biba: “Aşure, bereket demektir”
Kaymakam Eren Arslan’a Duygu Dolu Veda
Başkan Alper Taban Güvenlik Personeliyle Kahvaltıda Buluştu
İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi
Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu
Büyükşehir, Muharrem ayının bereketini vatandaşlarla paylaşıyor
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65

