GÜNDEM 15.03.2024 14:07:00 0
Başkan Taban Tıp Bayramında Hekimleri Unutmadı

Başkan Taban Tıp Bayramında Hekimleri Unutmadı

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle beraberindeki AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Durmuş ve parti yöneticileri ile birlikte İnegöl Devlet Hastanesini ziyaret etti.

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle beraberindeki AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Durmuş ve parti yöneticileri ile birlikte İnegöl Devlet Hastanesini ziyaret etti.

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, 14 Mart Tıp Bayramında İnegöl’ün hekimlerini unutmadı. Başkan Taban, Perşembe günü beraberindeki AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Durmuş, meclis üyeleri ve parti yöneticileri ile birlikte İnegöl Devlet Hastanesini ziyaret ederek hekimlerin ve sağlık çalışanlarının gününü kutladı.
 

SAĞLIK ÇALIŞANLARINA KARANFİL HEDİYE EDİLDİ
 

İnegöl Devlet Hastanesinde Başhekim Hayrettin Göçmen ile hastane yöneticileri tarafından karşılanan Başkan Taban ve beraberindeki heyet, hastanedeki hekimleri tek tek dolaşarak Tıp Bayramını kutladı. Sağlık çalışanlarına karanfil hediye edildi.

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Elektrik kablosu ile kendini astı

Bütün Şehir Seferber Oldu

Büyükşehir, Muharrem ayının bereketini vatandaşlarla paylaşıyor

İnegöl’ün Yeni Aile Sağlığı Merkezi İçin İmzalar Atıldı

İnegöl’e Yeni Bir İlkokul Daha Kazandırılıyor

İHH İnegöl’den 5 bin katarakt hastasına, umut olacak kampanya

Siyer-i nebi sınavı’nda dereceye giren öğrencilere ödül takdimi

Karagöz Halk Dansları'ndan muhteşem final

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65