GÜNDEM 15.03.2024 14:07:00 0
Başkan Taban Tıp Bayramında Hekimleri Unutmadı

Başkan Taban Tıp Bayramında Hekimleri Unutmadı

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle beraberindeki AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Durmuş ve parti yöneticileri ile birlikte İnegöl Devlet Hastanesini ziyaret etti.

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle beraberindeki AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Durmuş ve parti yöneticileri ile birlikte İnegöl Devlet Hastanesini ziyaret etti.

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, 14 Mart Tıp Bayramında İnegöl’ün hekimlerini unutmadı. Başkan Taban, Perşembe günü beraberindeki AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Durmuş, meclis üyeleri ve parti yöneticileri ile birlikte İnegöl Devlet Hastanesini ziyaret ederek hekimlerin ve sağlık çalışanlarının gününü kutladı.
 

SAĞLIK ÇALIŞANLARINA KARANFİL HEDİYE EDİLDİ
 

İnegöl Devlet Hastanesinde Başhekim Hayrettin Göçmen ile hastane yöneticileri tarafından karşılanan Başkan Taban ve beraberindeki heyet, hastanedeki hekimleri tek tek dolaşarak Tıp Bayramını kutladı. Sağlık çalışanlarına karanfil hediye edildi.

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

Elektrik kablosu ile kendini astı

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Bütün Şehir Seferber Oldu

Bursa Leylek Şenliği binlerce doğaseveri bir araya getirdi

İnegöl Orhaniye Mahallesi’nin Yeni Muhtarı Belli Oldu

İnegöl’ün Genç Voleybolcuları Şampiyonaya Çeyrek Finalde Veda Etti

İnegöl, Çocuk Odaklı Afet Yönetiminde Türkiye’ye Yol Gösteriyor

Saadet Partisine 1 ayda yüzlerce kişi katıldı

Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası

  • BIST 100

    17406,06%1,00
  • DOLAR

    46,11% 0,02
  • EURO

    53,24% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6428,88% 0,16
  • Ç. ALTIN

    10336,05% 0,00