GÜNDEM 28.12.2024 17:50:00 0
İnegöl

İnegöl'de sahte plaka taktı sürücüye ceza yağdı

İnegöl'de bir sürücü kullandığı motosiklete başka bir plaka takması kendisine ağır cezaya mal oldu. Sürücütye 56 bin TL sahibine ise 13 bin TL ceza.

Edinilen bilgilere göre Ahmet Akyollu caddesi Vahit sokak üzerinde trafik ekipleri tarafından yapılan uygulamada bir motosiklet durduruldu. Yapılan sorgulamada motosiklete takılı plakanın başka bir araca ait olduğu tespit edildi. Ekipler sürücüye ehliyetsiz motosiklet kullanmak, başka aracın plakasını takmak suçlarından 56 bin TL ceza işlem uyguladı. Ayrıca motosikletin sahibinede 13 bin TL ceza kesti. Olayla ilgili sürücü ise ekipler tarafından gözaltına alındı.


 

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

Elektrik kablosu ile kendini astı

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Bütün Şehir Seferber Oldu

Bursa Leylek Şenliği binlerce doğaseveri bir araya getirdi

İnegöl Orhaniye Mahallesi’nin Yeni Muhtarı Belli Oldu

İnegöl’ün Genç Voleybolcuları Şampiyonaya Çeyrek Finalde Veda Etti

İnegöl, Çocuk Odaklı Afet Yönetiminde Türkiye’ye Yol Gösteriyor

Saadet Partisine 1 ayda yüzlerce kişi katıldı

Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası

  • BIST 100

    17406,06%1
  • DOLAR

    46,10% 0,02
  • EURO

    53,24% 0,11
  • GRAM ALTIN

    6420,75% 0,03
  • Ç. ALTIN

    10336,05% 0,00