İnegöl'de sahte plaka taktı sürücüye ceza yağdı
İnegöl'de bir sürücü kullandığı motosiklete başka bir plaka takması kendisine ağır cezaya mal oldu. Sürücütye 56 bin TL sahibine ise 13 bin TL ceza.
Edinilen bilgilere göre Ahmet Akyollu caddesi Vahit sokak üzerinde trafik ekipleri tarafından yapılan uygulamada bir motosiklet durduruldu. Yapılan sorgulamada motosiklete takılı plakanın başka bir araca ait olduğu tespit edildi. Ekipler sürücüye ehliyetsiz motosiklet kullanmak, başka aracın plakasını takmak suçlarından 56 bin TL ceza işlem uyguladı. Ayrıca motosikletin sahibinede 13 bin TL ceza kesti. Olayla ilgili sürücü ise ekipler tarafından gözaltına alındı.
Bursa Leylek Şenliği binlerce doğaseveri bir araya getirdi
İnegöl Orhaniye Mahallesi’nin Yeni Muhtarı Belli Oldu
İnegöl’ün Genç Voleybolcuları Şampiyonaya Çeyrek Finalde Veda Etti
İnegöl, Çocuk Odaklı Afet Yönetiminde Türkiye’ye Yol Gösteriyor
Saadet Partisine 1 ayda yüzlerce kişi katıldı
Büyükşehir’den gençlere üniversite yolunda sınav provası
-
BIST 100
17406,06%1
-
DOLAR
46,10% 0,02
-
EURO
53,24% 0,11
-
GRAM ALTIN
6420,75% 0,03
-
Ç. ALTIN
10336,05% 0,00

