İnegöl'de sahte plaka taktı sürücüye ceza yağdı
İnegöl'de bir sürücü kullandığı motosiklete başka bir plaka takması kendisine ağır cezaya mal oldu. Sürücütye 56 bin TL sahibine ise 13 bin TL ceza.
Edinilen bilgilere göre Ahmet Akyollu caddesi Vahit sokak üzerinde trafik ekipleri tarafından yapılan uygulamada bir motosiklet durduruldu. Yapılan sorgulamada motosiklete takılı plakanın başka bir araca ait olduğu tespit edildi. Ekipler sürücüye ehliyetsiz motosiklet kullanmak, başka aracın plakasını takmak suçlarından 56 bin TL ceza işlem uyguladı. Ayrıca motosikletin sahibinede 13 bin TL ceza kesti. Olayla ilgili sürücü ise ekipler tarafından gözaltına alındı.
Başkan Vekili Biba: “Aşure, bereket demektir”
Kaymakam Eren Arslan’a Duygu Dolu Veda
Başkan Alper Taban Güvenlik Personeliyle Kahvaltıda Buluştu
İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi
Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu
Büyükşehir, Muharrem ayının bereketini vatandaşlarla paylaşıyor
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65

