GÜNDEM 28.12.2024 17:50:00 0
İnegöl

İnegöl'de sahte plaka taktı sürücüye ceza yağdı

İnegöl'de bir sürücü kullandığı motosiklete başka bir plaka takması kendisine ağır cezaya mal oldu. Sürücütye 56 bin TL sahibine ise 13 bin TL ceza.

Edinilen bilgilere göre Ahmet Akyollu caddesi Vahit sokak üzerinde trafik ekipleri tarafından yapılan uygulamada bir motosiklet durduruldu. Yapılan sorgulamada motosiklete takılı plakanın başka bir araca ait olduğu tespit edildi. Ekipler sürücüye ehliyetsiz motosiklet kullanmak, başka aracın plakasını takmak suçlarından 56 bin TL ceza işlem uyguladı. Ayrıca motosikletin sahibinede 13 bin TL ceza kesti. Olayla ilgili sürücü ise ekipler tarafından gözaltına alındı.


 

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Elektrik kablosu ile kendini astı

Bütün Şehir Seferber Oldu

Başkan Vekili Biba: “Aşure, bereket demektir”

Kaymakam Eren Arslan’a Duygu Dolu Veda

Başkan Alper Taban Güvenlik Personeliyle Kahvaltıda Buluştu

İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi

Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu

Büyükşehir, Muharrem ayının bereketini vatandaşlarla paylaşıyor

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65