Spor 23.12.2024 20:34:00 0
İnegölspor

İnegölspor'da hedef Play-Off

İnegölspor Teknik Direktörü İbrahim Dağaşan, Pera Park İnegöl İlçe Stadı’nda 1-1 berabere kaldıkları Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Dağaşan, maçın ardından gazetecilere yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Açıkçası oyuncularımın Adana maçı performansından çok memnunum. İstek ve arzu üst seviyedeydi. Bu oyuncu grubunun da daha iyi şeyler yapacağına inanıyorum. 2 maçlık reaksiyonu gösterdikleri için onlara çok teşekkür ederim. Stadı dolduran taraftarlarımıza teşekkür ederim. Hep beraber bir bütün halinde harika bir atmosfer yarattık. Son dakikada Alpay sorumluluk aldı ve penaltıyı kullandı, gol olmadı. Nasip böyleymiş. Bu sorumluluğu andığı için Alpay’a teşekkür ederim. Onun dışında ilk yarısı kapattık. Şimdi kampa gireceğiz. Çok iyi bir kamp dönemi geçirip, inşallah 2. Yarı üst sıraları zorlayan bir ekip olacağız. Hedefimiz Play-Off’ta olmaktır. “

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

Elektrik kablosu ile kendini astı

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Bütün Şehir Seferber Oldu

Doğa koleji bölüm başkanları 2026 lgs merkezî sınavı’nı değerlendirdi

İnegöl'ün üstyapısı yenileniyor

İnegölspor olağanüstü genel kurulundan güçlü mesaj

İnegöl’ün Sağlık Öncelikleri Masaya Yatırıldı

Başkan Vekili Biba öğrencilerle bir araya geldi

Yıldırım'da 4 mevsim havuz keyfi

  • BIST 100

    17473,87%1,26
  • DOLAR

    46,26% 0,01
  • EURO

    53,71% 0,32
  • GRAM ALTIN

    6431,64% 2,47
  • Ç. ALTIN

    10177,62% 0,00