Spor 8.03.2024 15:30:00 0
Kafkasspor playoff

Kafkasspor playoff'u istiyor

Kafkasspor yönetim kurulu üyesi Berkay Şimşek hafta sonu oynanacak olan Karabük İdmanyurdu maçı ve genel durum ile alakalı açıklamalarda bulundu.

Kafkasspor yönetim kurulu üyesi Berkay ŞİMŞEK hafta sonu oynanacak olan Karabük İdmanyurdu maçı ve genel durum ile alakalı açıklamalarda bulundu. “Hafta sonu oynayacağımız Karabük İdmanyurdu maçı ile galibiyet serisine başlayarak hedeflerimiz doğrultusunda playoff potasına girmek istiyoruz.

Yeni teknik direktörümüz İsmail Güldüren’le birlikte oluşan havadan umutluyuz. Kadro kalitemiz, muhteşem taraftarımızla birleştiğinde yapabileceklerimizin sınırı olmadığını düşünüyoruz.

Her zaman büyük fedakarlık ve sevgiyle takımımızı destekleyen taraftarlarımıza teşekkür etmekle birlikte özellikle
Cumartesi günü İnegöl ilçe stadyumuna beklediğimizi iletiyoruz. Biz büyük bir aileyiz ve  Playoff yolculuğunda
sen yoksan bir eksiğiz. “

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Elektrik kablosu ile kendini astı

Bütün Şehir Seferber Oldu

Büyükşehir, Muharrem ayının bereketini vatandaşlarla paylaşıyor

İnegöl’ün Yeni Aile Sağlığı Merkezi İçin İmzalar Atıldı

İnegöl’e Yeni Bir İlkokul Daha Kazandırılıyor

İHH İnegöl’den 5 bin katarakt hastasına, umut olacak kampanya

Siyer-i nebi sınavı’nda dereceye giren öğrencilere ödül takdimi

Karagöz Halk Dansları'ndan muhteşem final

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,12% 0,11
  • GRAM ALTIN

    6096,08% 1,12
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65