Spor 8.03.2024 15:30:00 0
Kafkasspor playoff

Kafkasspor playoff'u istiyor

Kafkasspor yönetim kurulu üyesi Berkay Şimşek hafta sonu oynanacak olan Karabük İdmanyurdu maçı ve genel durum ile alakalı açıklamalarda bulundu.

Kafkasspor yönetim kurulu üyesi Berkay ŞİMŞEK hafta sonu oynanacak olan Karabük İdmanyurdu maçı ve genel durum ile alakalı açıklamalarda bulundu. “Hafta sonu oynayacağımız Karabük İdmanyurdu maçı ile galibiyet serisine başlayarak hedeflerimiz doğrultusunda playoff potasına girmek istiyoruz.

Yeni teknik direktörümüz İsmail Güldüren’le birlikte oluşan havadan umutluyuz. Kadro kalitemiz, muhteşem taraftarımızla birleştiğinde yapabileceklerimizin sınırı olmadığını düşünüyoruz.

Her zaman büyük fedakarlık ve sevgiyle takımımızı destekleyen taraftarlarımıza teşekkür etmekle birlikte özellikle
Cumartesi günü İnegöl ilçe stadyumuna beklediğimizi iletiyoruz. Biz büyük bir aileyiz ve  Playoff yolculuğunda
sen yoksan bir eksiğiz. “

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

Elektrik kablosu ile kendini astı

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Bütün Şehir Seferber Oldu

Doğa koleji bölüm başkanları 2026 lgs merkezî sınavı’nı değerlendirdi

İnegöl'ün üstyapısı yenileniyor

İnegölspor olağanüstü genel kurulundan güçlü mesaj

İnegöl’ün Sağlık Öncelikleri Masaya Yatırıldı

Başkan Vekili Biba öğrencilerle bir araya geldi

Yıldırım'da 4 mevsim havuz keyfi

  • BIST 100

    17473,87%1,26
  • DOLAR

    46,26% 0,01
  • EURO

    53,71% 0,32
  • GRAM ALTIN

    6431,64% 2,47
  • Ç. ALTIN

    10177,62% 0,00